I farta

I farta
Yr den håpefulle

onsdag 4. mai 2011

Kroppen krangler..

I helga er det første samling i Fannys kursserie. Vi har gledet oss lenge til å gå på kurs igjen, særlig siden jeg føler at vi har stagnert på agilitybanen. Vi trnger hjelp for å komme videre! Derfor er det ekstra fortvilende at kroppen ikke fungerer til agility.

Tonje og Mari satte opp en lett hopp-bane, der jeg hadde mulighet å handle med bruk av bare bakbytter. Dette hjalp ikke for bekkenet mitt, og etter bare en runde på banen, hadde jeg vanskelig for å springe. Jeg løp noen få runder til, men det var ikke moro. Jeg fikk drillet meg litt på diagonalen i bakbytter. Kis river ved dårlige timede diagonaler. Når han går samme bane mer enn en eller to ganger, begynner han å slurve i hoppteknikken. Det er frustrerende. Men jeg er ellers fornøyd med responderingen på de byttene jeg gjør bra.

Jeg får bare håpe jeg får deltatt på kurset i helga, og ikke blir sittende på benken å se på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar