I farta

I farta
Yr den håpefulle

onsdag 27. april 2011

Påskekos

Det har vært deilig med ferie i hele påsken.

Palmehelgen var jeg, Isak og hundene på Vannøya hos far. Det var et skikkelig dårlig vær, og vi var lite ute. Men ca 1,5 time pr dag ute i stormen ble det. Moro for store og små.
Stormen hadde skylt i land masse lodde. Isak heiv de ut, Tuva henta. Det var gøy!

Se så mange vi fikk lurt unna Tuva og bølgene!

Etter en liten ompakking hjemme, samt en agilityøkt på klubben, bar det på tur med hele gjengen. Først var vi noen deilige dager i Storfjord. Vi var heldige med været, og var mye ute.
Man må jo benytte alle anledninger til å trene litt.
Sjøl gubben koste seg med litt trening og lek.

Den siste tiden var vi på Dyrøya. Der er det virkelig et paradis for hundene. De kan være ute fra morgen til kveld, og springe sammen med ungene. Vi var også mye på tur. Både to- og firbeinte kan bli varm da..
I dag har det vært trening på klubben. En morsom handlingsbane Mari hadde med fra et kurs med Bodil Mehl Wiik. Vi fikk mye til, det var moro. Bekkenet mitt holdt bare en økt, så jeg fikk sett Kis og Cecilie i økt nummer to. Morsomt å se, de går godt sammen. Kis river lite når man handler godt, og jeg synes faktisk han river mindre med Cecilie enn med meg. Dermed har jeg forbedringspotensiale med timingen min, viser det seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar