I farta

I farta
Yr den håpefulle

søndag 17. juli 2011

"Treningshelg" i Salangen

I helga var det klart for den årlige treningshelga i Salangen. Helga var satt til samme helg som Bukta-festivalen, og det var dermed greit at jeg og Isak skygget banen, og forlot huset.. Jeg er jo ikke særlig trenbar selv, men Cecilie og Kis trengte trening før Midnattsolhoppet neste helg. Så da var det bare å pakke teltet  og dra av gårde.

Det ble en del økter på Kisen og Cecilie, både fredag, lørdag og søndag. Siden jeg hadde Isak med, la jeg mer opp til at han skulle trives enn å følge med på hva som skjedde ute på treningsbanen. Et par briefinger, 3 av Kis sine økter og litt anna fikk jeg med meg. Ellers var det lek, Polar Zoo, basseng og teltliv som sto i fokus.

Det var satt opp nesten bare klasse 3 baner, noe som er litt synd for Kis. For det første er tiden man har til rådighet knapp, og det er lite tid å følge opp riv med å sette opp spindeler og sånn. I tillegg blir Kis noe frustrert over vanskelige baner, og kan ende opp med lange serier med riv når han havner i ubalanse. Men jeg fikk rapporter om mye positivt også. Jeg er bare så ufattelig takknemlig for å ha en så god venninne som Cecilie, som faktisk orker å trene og konkurrere med et aktivt kelpietrye, mens jeg selv går å venter på å få kroppen tilbake.

Siden bestefar ligger på sykehuset etter hjerneslag, går mye av fritiden min til å være på sykehuset. I dag kom jeg hjem rett før kl 20, byttet bil og kjørte på sykehuset. Jeg har ikke rukket å pakke ut, og kameraet ligger enda ute i bilen. Det blir bilder fra treningssamlingen snart, men foreløpig er jeg nødt til å stjele et par bilder fra Heidi.

Beste gjestehandleren i verden!!

1 kommentar: