I farta

I farta
Yr den håpefulle

onsdag 27. juli 2011

MSH to siste dager

Kis oppnådde ikke det jeg hadde håpet på i løpet av Midnattsolhoppet. Det ble ingen feilfrie løp på han desverre. Kis varierte mye, fra flere seire i hans klasse med ett eller to riv, til å rive 4-5 hinder eller blindbytte Cecilie på det groveste. Kis går bedre agility enn hopp. Jeg trur det er fordi hans oppgaver på feltene roer ned stresset.

Selve stevnet gikk veldig fint synes jeg. Jeg var speaker på hele stevnet, og prøvde i tillegg å holde Kis i bevegelse jevnlig. Hoppklassen var utfordrende, da Cecilie konkurrerte med to hunder i en liten klasse. Men med hjelp av gode venner, så gikk det bra. Erfaringen viste at Kis takler dårlig å se andre gå agility, og han må vente lenger vekk fra ringen hvis han ikke er i konstant trening,

Jeg fikk trent hoppteknikk nesten hver dag. Jeg trente set point to dager og power grid en dag. I tillegg trente jeg litt felt og slalåm noen dager.

Et par filmer..
AG løpet fra søndag:

AG løpet fra lørdag:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar