I farta

I farta
Yr den håpefulle

tirsdag 20. desember 2011

Rally i julestria

Nå har jeg bakt, shoppet julegaver og penklær til ungene, ryddet og styrt. Bare julevask og pynting gjenstår, i tillegg til julebesøk til far ute på Hansnes. Det blir lite tid til trening av Kisen. Det merkes lite, men når vi får besøk går han helt i taket. Vi har nå bestemt at han får time out på verandaen når han blir for vill, og kommer til å praktisere det i jula. Jeg har følelsen av at det virker allerede.

Søndag og i dag har jeg møtt Cecilie for noen noe uplanlagte økter med rally. Jëg ba om og fikk en utfordring fra Lisa for noen dager siden. Jeg skal klare slalåm-øvelsen fra klasse 3 før jul. Jeg har øvd litt hjemme, samt på søndag. I dag klarte vi slalåmen i en rekke med flere øvelser. Jippi!. Enda en del verbal og fysisk hjelp, men det er kjapt og fint, og jeg er fornøyd med fremdriften.

Det negative var mye lyd! Selv om jeg brukte godbit var det mye bjeffing. Det kan skyldes at det var "fremmede" under på banen, eller at vi har trent lite i det siste. Vi får se hvordan det utvikler seg fremover.

I morgen er det agilitytrening igjen. Det blir nok lite agility, fordi banen er såpeglatt. Men noe felttrening og sosialisering blir det vel, og det ahr Kis lyst til å være med på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar