I farta

I farta
Yr den håpefulle

søndag 16. oktober 2011

Konkurranse i rallylydighet

Vi hev oss rundt og meldte oss å en konkurranse i rallylydighet i helga. Det var helgekurs, og kurset ble avslutta med en konkurranse i dag. Jeg kunne desverre ikke delta på kurset, men fikk være med på konkurransen. Kis går godt fri ved fot, og vi hadde trent masse i løpet av uken på de øvelsene han ikke kunne. Jeg hadde dermed store forhåpninger til konkurransen, og hadde så lyst på et opprykk til klasse 2.

Slik gikk det ikke. Kis fungerte kjempegodt, men jeg tror rett og slett ikke jeg er et konkurransemennekse. Noe skjer hver gang som ødelegger for være muligheter. Jeg gikk to konkurranser. Den første kunne vi fått 197 av 200 mulige poeng og seier. MEN jeg tok to i stedet for tre skritt fremover i en øvelse. Dermed disk..

http://www.youtube.com/watch?v=TzOQDPtSV44


Konkurranse nummer to gikk ikke så bra, for vi måtte ta to øvelser om igjen i starten. Da vi kom igang, gikk Kis enda bedre enn i den første konkurransen. Kanon! Men vi disket på at jeg glemte at Kis skulle komme rett i marsj i stedet for i sitt på tredje siste stasjon. Ja ja.

http://www.youtube.com/watch?v=qrBLkSCwkUE

Sporten er veldig morsom, og helt klart noe vi blir å trene mer på og  konkurrere mer i. Dette ga mersmak. Takk til snille Lisa, som har introdusert meg til sporten, samt som har hjulpet meg masse. Og gratulerer med gode prestasjoner med fineste Qoralle og tøffe Eliver, som begge fikk opprykk til henholdsvis klasse 2 og 3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar