I farta

I farta
Yr den håpefulle

torsdag 29. mars 2012

Gjørme x 2

Endelig er isen brutt! Eller noe sånt.
Banen har smelta frem, og da blir det flottings med litt agility igjen. Selv om jeg blir dekket med gjørme fra topp til tå.

Så sikkert som banken ender en av ungene med å bli syk når gubben er bortreist noen dager. At jeg mista bilnøkkelen under lek ute hos pappa hjalp ikke på. Mye å styre med for en travel småbarnsmor..

Onsdag kveld kom endelig gubben hjem fra kurs i Narvik, og jeg strøk på dør for å rekke litt trening på klubben. Vi var tre stykker som trent en sen kveldsøkt med slalåm og en del hopphindre. Jeg fikk utfordra Kis i slalåmen, samt handlet litt. Det var svært lite riv, og deilig å få sprunget litt.

I dag var vi tre herlige timer i solen på klubben. Vi satte opp en stor dobbelboks, med tunnell i det ene hjørnet, samt slalåm. Den første økten gikk fint, med lite riv. Jeg fikk testet ut diagonale bytter, bakbytter og litt forskjellig handling, og hadde en god følelse. I økt nummer to var jeg så lur at jeg begynte med serpentiner. Da falt Kis ut av den gode hoppmodusen, og startet å rive. Vi gikk over til å trene bakbytter. Plutselig begynte jeg å plages med at Kis flikket fra meg i det jeg startet å pushe på linja. Frustrerende. Jeg bare må huske å ta med videokamera fremover, så jeg får sett hva jeg gjør feil.Til sist ble det noen bytter utenfor boksen.

Konklusjonen er at mor må jobbe mer med bakbytter etter påske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar