I farta

I farta
Yr den håpefulle

lørdag 24. november 2012

Vi lever! En post-operativ blogg..

Det er lenge siden sist jeg har blogget. Siden august har vi trent veldig lite agility. Jeg har slitt med kneet mitt, og ventet på operasjon. Etter en etterlengtet MR ble det avdekket at jeg hadde en ruptur gjennom nesten hele bakre menisk. Det er vel ikke rart at jeg har slitt mer og mer med å bevege meg..

Vi har trent litt lydighet jevnt og trutt. Jeg har forsøkt vår nye fremgangsmåte med bur-timeout når Kis blir gira, samt korte korte økter. det har fungert over all forventning.

Forrige torsdag startet vi kurs hos Mari på Trippel M Hundeskole. Vi har vært så heldig å få leid et innendørs lokale i vinter, hvor Mari kjører alle sine kurs. Der har vi vært å trent noen ganger i tillegg til kurskvelden.

Det var moro å komme i gang med kurs igjen. Kis oppførte seg eksemplarisk sammen med et gjeng ukjente hunder. Det var mange stressede hunder, som bjeffet i burene sine. Kis fungerte bra, og han slapper godt av i buret. Jeg kan til og med belønne med leken, og likevel kunne arbeide videre.

Vi gleder oss til nye kurskvelder frem mot jul!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar