I farta

I farta
Yr den håpefulle

torsdag 2. august 2012

Kjære Treningsgruppe Hund

Tusen takk skal dere ha.

Takk for at jeg fikk være med å trene med dere hver fredag gjennom permisjonsperioden. Takk for at vi trente mye oftere enn det. Takk for at jeg fikk bli kjent med dere, og fordi vi har hatt det så gøy.

Jeg er begynt å jobbe igjen, og det er med tungt hjerte jeg må melde fra at jeg ikke lenger har mulighet å trene med dere på dagtid.

Dere har fått meg til å se gledene med å trene lydighet. Det har til tider vært svært moro. Tenk at fellesdekk kan fremkalle så mye latter som den gjorde på noen treningsøkter ved Olav Aakre.

Jeg har lært mye fra dere.

Men mest av alt har det vært sosialt, både for meg og Kis.

Jeg er veldig stolt av hvor langt vi har kommet i fellesøvelsene. Jeg er stolt over hvor fint Kis arbeider med andre hannhunder svært nært. Jeg er så fornøyd med å ha vært del av en så positiv treningsgruppe. Her finnes ikke lettvinte løsninger, her er det ikke hundens skyld at vi av og til er dårlige trenere og her ser jeg aldri urettferdig behandling av hunden.

Jeg kommer til å savne dere!!

Masse lykke til videre i treningen.

4 kommentarer:

  1. Aww. Så fin post :) Har ikke møtt deg så mange ganger, men veldig hyggelig at du har hatt det så bra, og at dere har hatt framgang i treningen ^^ Lykke til videre! Vi sees sikkert :) Hilsen Linda

    SvarSlett
  2. Så fin post!
    Irriterende at jobb kommer i veien for gøy altså, dere kommer til å bli savna i treningsgruppa.

    SvarSlett
  3. Nei!!!! Du kan ikke slutte i treningsgruppa!! Du må heller slutte i jobben!!!

    SvarSlett
  4. Signerer Lisa! Eller kanskje et barn til? Vi kommer til å savne dere!

    SvarSlett