I farta

I farta
Yr den håpefulle

torsdag 17. mars 2011

Ny blogg!!

Etter å ha fulgt Blogtown trofast i flere år, ble jeg til slutt lei av å ikke ha tilgang på bloggen min når jeg ville lese eller skrive i den. Og se her, så flott det var her inne! Jeg er veldig fornøyd.

Fornøyd var jeg også etter treningen i går. Det var bløtt og gjørmete over hele banen, men helt fantastisk å springe agility. Jeg og Kis storkoste oss på en moro hopp-bane med bakbytter, vanskelige slalåminnganger og mye fart. Det viste seg at det vanskeligste for Kis var å ta lengdehinderet når det var så mye annet som fristet. Han avslørte dermed en svakhet i treninga den siste tiden, der lengden ikke har vært ute ofte, og ikke har vært belønnet på lang lang tid. Jeg fikk rettet litt på det i går, men må ha den ute en gang til før dobbelkonkurransen i Narvik. Bare synd jeg skal bort hele neste uke. Kis skal være hos Kjellfrid og Naska, men det blir nok lite agilitytrening på han..

Det er så koselig med Kis og barna. De går så godt overens, og har et nært og godt forhold. Når jeg slipper Kis ut fra buret om morgenen, springer han rett inn på Leas rom, hopper opp i senga hennes og gir henne en skikkelig god start på dagen. Da hun skulle ha fremlegg på skolen om et valgfritt tema, valgte hun å snakke om Kis. Hun tok med noen rosetter han har vunnet, utstillingsbåndet, mat, yndlingsleken og flere bilder. Her er det bildet hun liker best, og som hun tok med og viste frem.


Jeg håper alle får med seg at jeg bytter blogg, har selvfølgelig ikke fått varslet det pga at Blogtown har vært nede i flere dager..

4 kommentarer:

  1. Grattis med ny blogg! Nå vet jeg det i allefall :D

    SvarSlett
  2. grattis med ny blogg :-)

    SvarSlett
  3. Hurra for ny blogg!
    Så gøy at Lea hadde foredrag om den kuleste kisen på skolen! ;)

    SvarSlett
  4. Grattis med blogspot-blog! Fin!
    Marit :)

    SvarSlett